To Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Αγριάς Bόλου ανακαινίστηκε και η αλλαγή είναι θεαματική!
To Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Αγριάς Bόλου ανακαινίστηκε τη φετινή σχολική χρονιά χάρη στη χορηγία της ΑΓΕΤ Ηρακλής.
Πριν λίγες μέρες σε μια ξεχωριστή τελετή πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της νέας ανακαινισμένης πτέρυγας του σχολικού συγκροτήματος, παρουσία μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων, του σεβασμιότατου Μητροπολίτη Δημητριάδος & Αλμυρού κ. Ιγνάτιου, της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέτας Μακρή, του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κου Κωνσταντίνου Αγοραστού, τοπικών βουλευτών, εκπροσώπων του Δήμου Βόλου, φορέων και οργανισμών.
ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ προχώρησε σε εργασίες αναβάθμισης των υποδομών του Σχολείου, καθώς και στη δωρεά υλικοτεχνικού εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας, με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Ένας άθλος ακόμα» και έρχεται να προστεθεί σε ένα σύνολο δράσεων στήριξης του Ειδικού Σχολείου Αγριάς, επιβεβαιώνοντας πως η ενίσχυση των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, ιδίως των παιδιών και των νέων, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα του Ομίλου.
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΖΕΤΤΑΣ ΜΑΚΡΗ
Η Υφυπουργός Παιδείας ευχαρίστησε τον Διευθυντή του σχολείου κ. Απόστολο Μιχαλόπουλο για την πρόσκληση και απευθύνθηκε εγκάρδια στους παρευρισκόμενους εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές:
«Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση, μοιράζομαι, σήμερα, μαζί σας την σημαντική αυτή στιγμή των εγκαινίων του νέου κτηρίου του Ειδικού Νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου στην Παιδόπολη Αγριάς.
Σήμερα, αυτή η σημαντική εκδήλωση συνδέεται άμεσα με τη σημασία που οφείλουμε να αποδίδουμε, κάθε ημέρα, στα παιδιά, στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στρέφει την προσοχή μας στη δικαιωματική διάσταση της συμμετοχής τους σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας ως μέλη μιας ανοιχτής και, χωρίς εμπόδια, δημοκρατικής κοινωνίας, που διασφαλίζει την αυτονομία και την ευημερία τους με ίσους όρους.
Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η εκπαίδευση των παιδιών στην ειδική αγωγή είναι μια συνεχής και δυναμική διαδικασία που απαιτεί συνδυασμένη προσπάθεια πολλών ειδικών και ενεργό συμμετοχικό ρόλο της οικογένειας αλλά και προσαρμοσμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο.»