9χρονος μαθητής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγριάς γράφει και ζωγραφίζει με το πόδι
Ένας 9χρονος μαθητής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγριάς, ο οποίος υπέστη εγκεφαλική παράλυση κατά τον τοκετό, συγκλονίζει με τα αποθέματα ψυχικής δύναμης που διαθέτει. Ο Κωνσταντίνος Περδίου από τον Κισσό, ο οποίος για τις μετακινήσεις του χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο, εδώ και δύο χρόνια γράφει και ζωγραφίζει με το πόδι, χάρη στην ενθάρρυνση των δασκάλων του.
Η μητέρα του παιδιού, κ. Βικτώρια Χαρανά, μίλησε για τη μεγάλη «κατάκτηση» του μικρού Κωνσταντίνου, ο οποίος αποδεικνύει στην πράξη ότι η πάθησή του δεν μπορεί να τον εμποδίσει να κρατήσει μολύβια και πινέλα.
«Πάνω στη γέννα συνέβη, καθώς σταμάτησε να οξυγονώνεται ο εγκέφαλός του», θυμήθηκε η κ. Χαρανά, η οποία έπειτα ανέφερε ότι ο γιος της κάνει καθημερινά το δρομολόγιο Κισσός – Αγριά, για να παρακολουθεί απρόσκοπτα τα μαθήματά του στο Ειδικό Σχολείο (μισθώνεται ταξί από την Περιφέρεια Θεσσαλίας). Μάλιστα, τα δύο πρώτα χρόνια τον συνόδευε η ίδια, αλλά πλέον πηγαινοέρχεται μόνος του, αφού χάρη στη βοήθεια που λαμβάνει, έχει κατορθώσει να ακολουθεί έναν πιο ανεξάρτητο τρόπο ζωής.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η πάθηση της σπαστικής τετραπληγίας δεν εμποδίζει τον μαθητή του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγριάς να είναι δημιουργικός, εκπλήσσοντας ευχάριστα, τόσο τους δασκάλους του και τον διευθυντή της μονάδας Απόστολο Μιχαλόπουλο, όσο και το οικογενειακό περιβάλλον του.
Πλην της ζωγραφικής, τις θεραπευτικές δραστηριότητες του Κωνσταντίνου Περδίου συμπληρώνουν η κολύμβηση και η ιππασία. «Κάνει θεραπευτική ιππασία στο Κέντρο Ιππασίας Σέσκλου, ενώ πηγαίνει και στο κολυμβητήριο. Ενθουσιάζεται με καθετί που κάνει», κατέληξε η μητέρα του Κωνσταντίνου, η οποία κλείνοντας ευχαρίστησε το προσωπικό του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγριάς για την αμέριστη συμπαράσταση στον Κωνσταντίνο.