Παιδιά ενός κατώτερου Θεού οι μαθητές που δικαιούνται παράλληλη στήριξη
Καταγγελία του ΣΕΠΕ «ο Αριστοτέλης»
Για εμπαιγμό των μαθητών με αναπηρία κάνει λόγο ο ΣΕΠΕ Αριστοτέλης, αναφορικά με τα κενά και και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στην παράλληλη στήριξη.
Όπως σημειώνεται στην καταγγελία του συλλόγου, «ώρες δεν βγαίνουν» κάποιοι μαθητές με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα αναγκαστούν να έχουν 2 ή και 3 εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, ενώ ταυτόχρονα κάποιοι μαθητές θα έχουν εκπαιδευτικό για 24 ώρες, κάποιοι άλλοι μόνο για 18 ώρες, άλλοι για 16 κι άλλοι για 12.
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης – Για μια ακόμη χρονιά οι μαθητές που δικαιούνται παράλληλη στήριξη είναι τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού
Οι εκπαιδευτικοί με τα σωματεία τους μετά από μια δυναμική κινητοποίηση στα γραφεία της Α΄ Διεύθυνσης, την Παρασκευή 13/9 κατάφεραν να «κατέβει» ο πίνακας με τα εξαφανισμένα κενά της παράλληλης στήριξης και να αναρτηθεί κάποιες ώρες μετά ο πίνακας με τα πραγματικά κενά.
Εντούτοις ο εμπαιγμός των μαθητών με αναπηρία, των οικογενειών τους και των εκπαιδευτικών συνεχίζεται καθώς αύριο 18/9 οι εκπαιδευτικοί που θα αναλάβουν υπηρεσία στα σχολεία που τοποθετήθηκαν θα βρεθούν μπροστά στο γρίφο αντιστοίχισης των ωρών τους με τα ωράρια των μαθητών εξαιτίας του απαράδεκτου και αντιεπιστημονικού «μοιράσματος» των ωρών της παράλληλης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα κάποιοι μαθητές να έχουν εκπαιδευτικό για 24 ώρες, κάποιοι άλλοι μόνο για 18 ώρες, άλλοι για 16 κι άλλοι για 12! Επίσης, επειδή οι «ώρες δεν βγαίνουν» κάποιοι μαθητές με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα αναγκαστούν να έχουν 2 ή και 3 εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης! Αρκετοί συνάδελφοι νηπιαγωγοί θα πηγαίνουν σε δύο σχολεία.
Ενημερώνουμε τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς ότι η λογιστική «αλχημεία» των ωρών της παράλληλης δεν είναι ευθύνη των εκπαιδευτικών. Οι αναπληρωτές της παράλληλης στήριξης μαζί με τα εκπαιδευτικά σωματεία αγωνίστηκαν και θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για το αυτονόητο δικαίωμα του κάθε μαθητή με αναπηρία, να τηρούνται δηλαδή οι γνωματεύσεις και να δίνεται σε κάθε μαθητή αυτό που χρειάζεται για την αντιμετώπιση της αναπηρίας. Η μόνη επιστημονικά και παιδαγωγικά ορθή θέση είναι κάθε μαθητής με αναπηρία να πάρει πλήρη παράλληλη στήριξη και το υπουργείο να καλύψει την παράλληλη στήριξη για όλα τα παιδιά με αναπηρία. Η λογική του Υπουργείου είναι για μια ακόμη χρονιά η «παιδαγωγική» λογική των περικοπών και των μνημονιακών δεσμεύσεων.
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους διευθυντές των σχολείων:
- να ζητήσουν έγγραφη (όχι προφορική ή τηλεφωνική) ενημέρωση από το Διευθυντή Εκπαίδευσης για τις ώρες και τους μαθητές που αναλαμβάνει ο κάθε εκπαιδευτικός. Αυτό είναι ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης και ΟΧΙ του Συλλόγου Διδασκόντων, του διευθυντή του σχολείου ή του εκπαιδευτικού
- να επικοινωνούν και να ενημερώνουν το σωματείο για όποια παρατυπία διαπιστώνουν
Η ευθύνη της καταστροφικής λογικής του μοιράσματος των ωρών της παράλληλης δεν μας αναλογεί και δεν θα τη φορτωθούμε!
- Δημόσια δωρεάν Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
- Ένα δάσκαλο για κάθε μαθητή παράλληλης στήριξης.
- Προσλήψεις για να καλυφθούν όλα τα κενά στην Α’ διεύθυνση ΤΩΡΑ!
- Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαίδευσης αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
- Άμεσο διορισμό/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
- Όχι στην ελαστική εργασία.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Η πρόεδρος Ο γραμματέας
Χαλικιά Τατιάνα Σακαρετσάνος Λάμπρος